poniedziałek, 5 września 2016

Piękna młoda para :)

Witajcie,

Nadszedł wrzesień. Korki w mieście jakby większe, szybciej zapada zmrok, czuć już w powietrzu zapowiedź jesieni. Zamierzam w tym roku nauczyć się robić na drutach i wydziergać sobie ciepły sweter na zimę. Nic nie wiem o drutach - mam nadzieję, że nie jest to tak strasznie trudne jak wygląda :) Szydełko opanowałam dzięki youtube, mam nadzieję, że tutaj będzie podobnie. Tylko.. tylko czasu brak jak na razie. Chwili małej dla siebie. Czy zdążę przed zimą? :)

A dzisiaj ciąg dalszy miłosnych opowieści:







4 komentarze:

  1. Prześliczne opowieści miłosne na tak wykonanych karteczkach ,Bardzo mi się podoba.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Te Twoje miłosne opowieści są takie delikatne... bardzo ładna karteczka. Będę trzymać kciuki za naukę techniki drucianej. Ja po pierwszej próbie zwątpiłam na moment, ale kupiłam szybko jeszcze jedną parę drutów na żyłce, tym razem grubych i od razu wzięłam się za naukę warkoczy robiąc kocyk. Zawsze marzył mi się wielki płeć z warkoczyki robiony na drutach ;-) pozdrawiam i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) a te grube warkocze na drutach są boskie!

      Usuń