sobota, 1 sierpnia 2015

Ze sznurkiem na okrągło!

Witajcie,

Chciałabym Wam dzisiaj pokazać sznurkowe podkładki pod kubki.  Zrobiłam je z dwóch rodzajów sznurka: grubego sznurka konopnego i cienkiego wędliniarskiego (dostaniecie je bez problemu w sklepie gospodarstwa domowego). Sznurki kupiłam w dwóch kolorach - brązowe podkładki są z naturalnego sznurka konopnego i białego wędliniarskiego, a te białe - z barwionego na biało sznurka konopnego i brązowego wędliniarskiego :) Uwielbiam takie naturalne kolory! Mam nadzieję, że podkładki będą dobrze służyć nowej właścicielce...



Schemat podkładek wymyśliłam sobie sama, jest bardzo prosty. Dla chętnych podaję przepis:
Całość robiłam szydełkiem nr 5
oł - oczko łańcuszka
psł - półsłupek
sł - słupek

- Magiczne kółko/4 oł
Rząd 1: 11 sł w kółko
Rząd 2: 3 oł, 1 sł w to samo oł, 2 sł w każde następne
Rząd 3: 3 oł, 1 sł w to samo oł, (1 sł, 2 sł w oł) do końca
Rząd 4: (2 psł w oł) w każde oł

Koniec :)

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna kolorystyka :)
    Ja w tym roku również robiłam podkładki, ale w kształcie arbuza :) z reszta zapraszam na CANDY :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne!!Fantastyczny pomysł na sznurek! Dziękuję za schemacik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda to bardzo ładnie! Takie naturalne kolory, a przy tym ciekawe zastosowanie takich sznurków :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jako właścicielka potwierdzam,że służą fantastycznie i do tego przepięknie wyglądają!:)

    OdpowiedzUsuń