wtorek, 21 lipca 2015

Kosze ze sznurka jutowego

Witajcie,

Po krótkiej przerwie wracam. Od jakiegoś czasu chodził za mną sznurek. Tak, tak. Chodził mi po głowie sznurek jutowy - zakupiony w tzw. sklepie gospodarstwa domowego. Sznurek jest piękny - taki surowy, naturalny. Chciałam zobaczyć, co się da z nim zrobić na szydełku. I tak oto powstał poniższy komplet koszyczków:

Oto komplet:
Jeden koszyk duży (średnica 22 cm):


i jeden mały (średnica 12 cm):

Koszyki robiłam na szydełku nr 5, schemat robiłam na oko, z głowy sugerując się opisem, który znajdziecie tu.

Koszyki od razu wędrują na aukcję charytatywną "Bazarek dla Patryka", znajdziecie je tutaj:



O Patryku już Wam wcześniej wspominałam. Chłopiec ma 14 lat i  jest chory na mukowiscydozę. Jego mama Kasia robi wszystko, by zapewnić mu odpowiednie leczenie...
Polecam Wam gorąco blog Kasi o mukowiscydozie: http://www.muko-wiscydoza.pl/
Na bazarku znajdziecie też inne rzeczy, możecie również sami wystawiać :)

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :) Pozdrawiam ciepło!
 

6 komentarzy:

  1. Bardzo Fajne, estetyczne i stylowe. pozdrawiam i zapraszam do siebie na Candy Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  2. Te koszyki wyglądają dla mnie jak kokosy! :) Super są, bardzo mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero teraz weszłam na Twojego bloga, jak zobaczyłam przypadkowo te piękne koszyczki. A możesz zdradzić, z czego wykonałaś tę białą obwódkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że do mnie trafiłaś :) Obwódkę zrobiłam z resztek delikatnej, miękkiej włóczki. Niestety nie wiem dokładnie, co to za włóczka - wyciągnęłam ją z reklamówki wielu takich resztek, które dostałam od Mamy :)

      Usuń