poniedziałek, 23 lutego 2015

Przepiśnik

Dawno już nie było u mnie zabawy z papierem. Dziś więc dla odmiany przepiśnik - prezent imieninowy dla mojej siostry.
Ot, taki skromny zeszycik. Bez niewiadomojakich ozdób, by nie odwracał uwagi od treści :)





PS. Blogosfera to wspaniałe miejsce! Dzięki niej, poznałam między innymi Nefkę, która wyczarowała specjalnie dla mnie piękny komplet wyplatanych koszyczków. Możecie je podziwiać tu - na żywo są jeszcze ładniejsze! Ja nie wiem, jak ona to robi! Pozdrawiam Was wszystkich ciepło, kreatywne cudotwórczynie!

4 komentarze:

  1. O :-)) Co tam moje plecenie! Jak tutaj takie przepiśniki cudowne się tworzą! :-)))
    Pozdrawiam =*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wykonany przepiśnik! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. W prostocie jest piękno i dlatego bardzo mi się podoba :)
    Twory koleżanki Nefki- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny notatnik na przepisy.

    OdpowiedzUsuń