piątek, 30 stycznia 2015

Trampeczki

Kolekcja bucików niemowlęcych będzie się powoli powiększać :) Były już kapciuszki, dzisiaj czas na trampeczki. Zabierałam się za nie wiele, wiele razy. Zaczęłam w czerwcu, kiedy Bączek był jeszcze malutki i takie trampeczki byłyby dla niego idealne. Nie wychodziło. Jakieś takie bezkształtne twory powstawały... Wzorów szukałam w internecie, robiłam na milion sposobów i ciągle źle...Aż wreszcie ostatnio, trafiłam na genialny opis tutaj. Zrobiłam tylko trochę inaczej podeszwę i minimalnie zmodyfikowałam język. Na koniec dodałam jeszcze dekoracyjne kółeczko z gwiazdką z boku bucika.

Na pewno powstaną kolejne trampki w innych kolorach :) Ten wzór jest naprawdę prosty! No nic, chyba przyda się kolejny bobas :)


5 komentarzy:

  1. śliczne, zakochałam się w nich

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżuniu! No sama słodycz! Aż człowiek mimowolnie się uśmiecha!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ! Prześliczne na stopki małego bobaska.

    OdpowiedzUsuń
  4. Booooskie! szkoda, że stópki mojej bobasi tak szybko rosną;p
    Przy okazji zapraszam na rozdanie do mnie: http://alicjawkrainiekorali.blogspot.com/2015/01/noworoczne-rozdanie.html
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te buciki naprawdę śliczne zachęcam do wzięcia udziału w moim wyzwaniu MamaMi szyje zachęcam śliczne są :) :) :)

    http://www.mamamiszyje.pl/2016/07/link-party-14-wasnorecznie-dla-dziecka.html

    OdpowiedzUsuń