niedziela, 25 stycznia 2015

Ślubuję Ci...

Nie było mnie tu tydzień, a czuję jakby całe wieki. Jak się miewacie w ten ciepły, niedzielny poranek? Robiłyście jakieś noworoczne postanowienia i wciąż o nich pamiętacie? Ja niestety dobrze pamiętam moje postanowienie o zrzuceniu tych niechcącychsięodemnieodczepić dwóch kilogramów. Dzisiaj śnił mi się koszmar - w ciągu dwóch dni przytyłam 20 kilo i byłam ogromna! A wszystko przez to, że wieczorem (znowu, znowu, znowu) udzieliłam sobie dyspensy i pożarłam z mężem całą paczkę chipsów, popijając je miodowym piwem. Źle, źle, źle! Czy jest jeszcze na świecie ktoś, kto ma tak silną wolę jak ja...?

Wczoraj byliśmy na pięknym ślubie pewnej Agaty i jej lubego :) Oto kartka dla nich:

Na zdjęciu tego za bardzo nie widać, kartka składa się z dwóch warstw, między nimi jest odrobina przestrzeni.

A tu okienko z bliska:

Kartka wyszła dość gruba, nie mieściła się w standardowej kopercie, a niestety nie miałam żadnego eleganckiego pudełeczka. Dorobiłam więc kopertę, odpowiednią do takich gabarytów. Po bokach przykleiłam tasiemkę (na zdjęciu widać pasek różu), tak by kartka bez problemu się zmieściła:

Kartkę zgłaszam na wyzwanie Goscrap - wyzwanie mapkowo-kartkowe #15

5 komentarzy:

  1. Piękną karteczkę przygotowałaś.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna interpretacja kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutely GORGEOUS card!!!!! I love it!

    Big Hugs,
    Elise

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowa , świetna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancko!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu - Magda, DT GOscrap.

    OdpowiedzUsuń