środa, 31 grudnia 2014

Sum-a-sum-a-rum!

Ostatni dzień roku, aż się prosi o jakieś podsumowanie i postanowienia noworoczne. Postanowień tutaj nie będzie, bo nie chcę zdradzać tego, co planuję :) Oczywiście mowa tylko o tych sprawach robótkowych. A te prywatne - robicie co roku postanowienia? Sprawdzacie potem Waszą listę? Ja tak robię z przyzwyczajenia od dziecka. Tak naprawdę, dopiero w tym roku udało mi się zrealizować wszystkie punkty (no dobra, prawie wszystkie, te 2 kg do zrzucenia jeszcze czeka...).
A teraz czas na kilka podsumowań. To był naprawdę dobry rok. Przełomowy, zaskakujący i najlepszy. Rok temu o tej porze miałam wielki brzuch i głowę pełną obaw. Teraz brzuch mniejszy, a i głowa spokojniejsza. Jestem mamą. Najszczęśliwszą pod słońcem.
No, ale miało być robótkowo... tak więc..
Mimo przełomów, udało mi się wygospodarować trochę czasu na wszelakie wycinanki. 
Trochę statystyki :)

W 2014 opublikowałam 46 postów, pokazałam:
- 35 kartek
- 9 haftów
- 4 komplety szydełkowych podkładek
- 2 obrazki z mądrymi hasłami
- 2 twory na maszynie do szycia
- 1 zakładkę do książki
- 1 notes
- 1 korale
- odważyłam się sięgnąć po maszynę do szycia i szydełko :)

...i dostałam aż 143 komentarze - bardzo, bardzo dziękuję!!!
Pojawiłam się też na fb, choć bardzo się lękałam :)

 Życzę Wam wspaniałego, najlepszego Nowego Roku! Życzę Wam, żebyście miały czas na swoje hobby, abyście nie bały się marzyć i sięgać po więcej!
I na koniec, mały inspirujący cytacik ze styczniowego wydania "Zwierciadła":

Bądź nieskazitelny w słowach.
Nie bierz nic do siebie.
Nie zakładaj nic z góry i rób wszystko najlepiej jak potrafisz.

Proste, nie? :)



2 komentarze:

  1. Kochana oby ten Nowy Rok był jeszcze lepszy dla Ciebie i Tych których kochasz najbardziej pod słońcem :*
    Stworzyłaś wiele cudownych prac! Mam nadzieję, że w 2015 jeszcze nieraz nas nimi zaszczycisz :-)
    Pozdrawiam Martyna

    OdpowiedzUsuń