wtorek, 25 listopada 2014

Biedna ptaszyna!

Dobrze, że na zewnątrz póki co w miarę ciepło. Już nie mogę się doczekać, aż spadnie tona śniegu, zrobi się breja, a ja będę radośnie pchać wózek po ubłoconych ulicach mego miasta.. No, ale może zima będzie tak piękna jak na zamieszczonym obrazku? U mnie ciąg dalszy kartek świątecznych, produkcja ruszyła pełną parą :)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie:
- Projekt Wagi Ciężkiej: Świąteczna kartka w nieświątecznych kolorach
- inspirujący CRAFTfun:
http://craftfunsklep.blogspot.com/2014/11/wyzwanie-31-gwiazdygwiazdeczki.html

PS. Najlepsze życzenia dla wszystkich Katarzyn, Kasiek i Kasieniek! :) Ja od zawsze jestem Kają, ale w dowodzie mam wpisane Katarzyna i choć imienia mego oficjalnego raczej nie używam, świętuję radośnie dzisiejsze imieniny :) Czy są wśród Was Panie, które używają innego imienia niż mają naprawdę?

2 komentarze:

  1. Piękna. Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza kartka :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    OdpowiedzUsuń