poniedziałek, 7 lipca 2014

Love krowe pisał byk

Bardzo długo mnie nie było... ostatnio dni mijają tak szybko, nawet nie zauważyłam, że minął ponad miesiąc od mojego ostatniego wpisu. Muszę się koniecznie poprawić :)
A dziś, ślubnie - w mojej ulubionej kolorystyce, brązowo-niebieskiej. W weekend byliśmy na weselu, po raz pierwszy rozstałam się z moim szkrabem na dłużej... myślałam, że lepiej zniosę to krótkie rozstanie. A ja po cichutku, w ukryciu oglądałam ostatnie filmiki nagrane na telefon. Zadzwonić kontrolnie do rodziców nie mogłam, bo nigdzie nie było zasięgu. Makkkabrrra. Czy wszystkie mamy tak mają?

No, ale wracajmy do kartki:


Kartkę zgłaszam na wyzwanie Scrapcafe "Ślub":
http://scrapcafepl.blogspot.com/2014/07/684-wyzwanie-lipcowe-slubne-oraz-wyniki.html

Spokojnego tygodnia!
PS. Właśnie zobaczyłam, że to mój setny post ;)

2 komentarze:

  1. Tak, tak kochana, wszystkie mamy tak mają:), ale przy trzecim już trochę wyluzowałam:), a karteczka urocza, taka niebiańsko-czekoladowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Cafe.

    OdpowiedzUsuń