czwartek, 22 maja 2014

Kwiatki na Dzień Matki

Dzień Matki tuż tuż, kartki dla mojej mamy i mojej mamusi (czyli teściowej :) ) już wysłane. Dzisiaj prezentuję pierwszą z nich. Do zrobienia kartki wykorzystałam digi stempel od novinki.
Kartkę zgłaszam na wyzwania:
- scrapek.pl Kwiecista praca z okazji Dnia Mamy
- 123scrapujTy Wyzwanie Dla Mamy z kryształkiem lub perełką
- digiscrap Wyzwanie Użyj digi stempelka
Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze, jest mi naprawdę niezmiernie miło :) Pozdrawiam!



6 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, mamy na pewno będą zadowolone :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w Scrapkowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka :) Ja w tym roku nie dałam rady! Gonię za Piotrusiem :)
    P.S. Ja też mam Mamę i mamusię ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka- dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapka : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka, pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolory! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń