poniedziałek, 26 maja 2014

"Bóg nie może być wszędzie. Dlatego stworzył matkę"

Dzień Mamy - po raz pierwszy to również moje święto :) A mój syn w tym szczególnym dniu obdarował mnie na dzień dobry z głębi płynącym ulaniem :)
A oto druga kartka dla mamy:

Na kartce znów pojawia się digi stempel od Novinki :)

Kartkę zgłaszam na wyzwania:
- digiscrap Wyzwanie Użyj digi stempelka
 -Retro Kraft Shop Wyzwanie praca w stylu retro

Pozdrawiam wszystkie Mamy! A szczególnie te panie, które za chwilę Mamą zostaną :)


6 komentarzy:

  1. Świetna klasyka! Wszystkiego najlepszego! :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop!
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Very pretty. Thank so much for sharing your lovely creation with us at Creative Card Crew.

    Hugs
    Cathy DT Member
    xxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  3. HIhi..mój zafundował mi 3 godzinną drzemkę. Prawie skrzata skończyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i elegancka praca ! Gartki moje z okazji Twojego pierwszego święta:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap.pl i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w wyzwaniu, piękna kartka! tytuł posta, jakże wymowny!

    OdpowiedzUsuń
  6. córka wypełnia teraz cały mój świat tym bardziej cenię sobie ten "skradziony" czas by móc u ciebie dziś zagościć i zobaczyć twój barwny i kolorowy świat papieru :) dziękuję za te chwile ... wrócę ... tylko nie wiem kiedy ... i dziękuję za każde miłe słowo pozostawione na moim blogu - cieszą ... bo są namacalnym śladem twojej obecności u mnie ... pozdrawiamy Ki i Kaja <3

    OdpowiedzUsuń