sobota, 8 lutego 2014

Kalinka i Malwinka

Kalinka i Malwinka to moje siostrzenice. Kalinka skończy w tym roku 6 lat i uwielbia kolor różowy. Malwinka skończy niedługo 2 miesiące i kolory na razie nie grają dla niej żadnej roli :) Wstyd przyznać, ale do tej pory nie zrobiłam metryczki dla Kalinki - te prawie sześć lat temu wyszywałam dość rzadko i nie znałam jeszcze bogactwa internetowych zasobów ze wzorami :)
Narodziny Malwinki to doskonała okazja do zrobienia dwóch metryczek. Musiały być takie same - w końcu to siostry. Dla Kalinki oczywiście różowa, dla Malwinki - w brązach. Metryczki są małe, 10x10 :)


2 komentarze:

  1. Dziewczynki będą miały super pamiątkę :)
    P.S. A jak tam Twój Synuś ? Już na świecie ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze w brzuchu :) mam termin na 7 marca, więc coraz bliżej....

      Usuń