środa, 15 stycznia 2014

Dla Babci

Czas najwyższy przygotować kartkę dla babci! Swoich babć niestety nigdy nie poznałam, zmarły jak byłam bardzo mała. Za to w podstawówce pożyczałam sobie babcie moich koleżanek, które bardzo chętnie przygarniały przyszywaną wnuczkę :) A tę kartkę wyślę jutro do babci mojego męża :) :


Kartkę zgłaszam na wyzwania:
- Wyzwanie ScrapCafe:
http://scrapcafepl.blogspot.com/2014/01/602-wyzwanie-styczniowe-oraz-wyniki.html
- Wyzwanie styczniowe Skarbnicy Pomysłów:
http://skarbnica-pomyslow.blogspot.ie/2014/01/wyzwanie-styczniowe-dla-babci-i-dziadka.html

8 komentarzy:

  1. Świetna kartka. Babcia będzie zachwycona :)
    P.S. Czy jesteś w stanie zlikwidować weryfikację obrazkową w dodawaniu komentarzy ? Strasznie irytuje:) Odznacza się ją w ustawieniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, nawet nie wiedziałam, że cóś takiego było ustawione ;) dzięki za cynk - już wyłączyłam :)

      Usuń
  2. Świetna, bardzo klimatyczna kartka dla Babci.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna kartka. Ten żółty kolor doskonale ją ożywił. Dziekuję za udział w wyzwaniu Scrap Cafe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca,dziękujemy za udział w wyzwaniu skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka :)
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu w Skarbnicy Pomysłów :)
    Srebrnolistka, DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń